Make everyday count

Praktik i Frankrike - check ✓

2015-11-13 // 18:31:11 // Allmänt
 
Nu är det klart! Eller ja, nästan i alla fall. Jag vågar inte ta ut aaallt för mycket i förskott om saker mot förmodran skulle skita sig men nu har jag haft ett telefonsamtal med tränaren och kusken jag ska praktisera hos i vår. Det blir med största sannolikhet en tripp ner till hans gård Frankrike till våren och jag är sjukt exalterad! Har ni någon aning om vart jag ska? ;) Det är en av mina absoluta favoriter inom travsporten och har varit så länge jag kan minnas. Jag är verkligen i extas och jag var såå nervös innan jag satte mig vid telefonen och ringde, haha.

Nu hade jag tänkt återgå till städandet av lägenheten lite innan jag slänger mig i soffan framför idol. Mina favoriter har redan åkt ut så jag är inte jättepepp men jag har ju ändå inget annat att göra när Rasmus är i Göteborg. Jag har haft lite småprojekt där jag målat om möbler och snickrat ihop lite grejer till hallen. Börjar bli väldigt nöjd och den nya lägenheten börja sakta men säkert komma i ordning!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback